جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

0
سبد خرید خالی است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: نمایندگان صندوق اعتباری هنر بازوی اصلی صندوق برای ارائه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر هستند

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

مدير عامل صندوق اعتباري هنر در ششمين نشست نمايندگان استاني اين صندوق، ضمن تقدير از تلاش نمايندگان صندوق در استان ها از آنها به عنوان بازوي اصلي صندوق در ارائه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر نام برد و تأکيد کرد: بخش مهمي از فرايند خدمات دهي توسط نمايندگان استاني عملياتي مي شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی روز پنج شنبه – ۳ آبان ۱۴۰۳- در ششمین نشست سراسری نمایندگان صندوق اعتباری هنر، گفت: نمایندگان صندوق اعتباری هنر نقش راهبردی در پیشبرد اهداف صندوق و دسترسی اهالی فرهنگ و هنر به خدمات دارند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: یکی از اهداف صندوق هنر ایجاد فرصت‌ های برابر برای برخورداری از خدمات صندوق برای اهالی فرهنگ و هنر در تمام نقاط کشور است و نمایندگان صندوق در این راستا نقش مهمی را ایفا می کنند.
پوراحمدی با اشاره به دیدار چهره به چهره با هنرمندان استان های مختلف، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۸ درصد اعضای صندوق را هنرمندان استان ها تشکیل می دهند. طی سه سال گذشته تلاش کردیم با سفر به تمام استان ها از نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و صنوف فرهنگی و هنری دیدار داشته باشیم و از نزدیک در جریان مسائل فعالان فرهنگی و هنری استان ها قرار گرفتیم.

 پوراحمدی در ادامه به مسئولیت نمایندگان صندوق در استان ها اشاره کرد و افزود: با وجود محدودیت هایی که داریم در زمینه ارائه خدمات حمایتی به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور، اقدامات خوبی صورت گرفته است که این امر بدون همکاری نمایندگان صندوق در استان ها امکان پذیر نبود. توجه و تمرکز نمایندگان صندوق نیز باید بر تسهیل و تسریع ارائه خدمات به فعالان فرهنگی و هنری باشد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: ما در مجموعه صندوق اعتباری شعاری را سرلوحه تمام تصمیات و اقدامات خود در نظر گرفتیم که براساس آن تلاش می کنیم درست ترین کار را در سریعترین زمان انجام دهیم. اگر خدمتی در زمان مناسب انجام شود، رضایتمندی ایجاد می کند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره اقدامات صورت گرفته گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته شاهد رشد کمی و کیفی حمایت ها و بهبود فرایند ارائه خدمات هستیم. هم اکنون خدمات صندوق در قالب ۴۰ طرح در سه حوزه حمایتی، خدماتی و توانمندسازی به جامعه فرهنگ و هنر کشور ارائه می شود.

وی در ادامه افزود: با تلاش همکاران صندوق و نمایندگان استانی، صندوق جایگاه قابل توجه و اثرگذار در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیدا کرده است. در مجموع در سه سال گذشته بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب کمک های حمایتی به اعضای تحت پوشش صندوق تخصیص داده شده است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به ساماندهی و به روز رسانی بانک جامع اطلاعاتی اعضای صندوق گفت: طی دو سال گذشته کارگروه های استانی برای تسهیل در احراز هویت متقاضیان عضویت ساکن در استان ها تشکیل شد و با همکاری خوبی که صورت گرفت بانک اطلاعاتی برپایه آخرین اطلاعات فعالیت حرفه ای اعضا بدست آمد که در بهبود کیفیت خدمات رسانی صندوق بسیار موثر است. همچنین این امر موجب پویایی اهالی فرهنگ و هنر و استمرار فعالیت آنان شده است.
وی با اشاره به برگزاری آئین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر گفت: مشارکت و حمایت صندوق اعتباری هنر از برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری، برگزاری آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر در استان ها، نمادی از توجه ویژه به فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور به ویژه در مناطق کم برخوردار است. آئین نکوداشت تاکنون در ۸ استان و شهر برگزار شده و این موضوع به عنوان یکی از برنامه های مهم نمایندگان صندوق است که به طور ویژه باید پیگیری شود.
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در بخش دیگر سخنان خود به راه اندازی پیام رسان صندوق اعتباری هنر اشاره کرد و تصریح کرد: از سال ۱۴۰۲ پیام رسان صندوق اعتباری هنر راه اندازی شد. از طریق این پیام رسان، اطلاع رسانی بی واسطه از فعالیت ها و ارائه خدمات غیر حضوری انجام می شود. در حال حاضر بیش از ۵۷ هزار نفر نسبت به نصب این پیام رسان اقدام کردند.
وی در ادامه افزود: صندوق اعتباری هنر با توسعه سامانه‌های خود در راستای تحقق مدل سازمان بدون کاغذ است. اکنون فرایند ثبت نام عضویت و ارائه خدمات بیمه های تأمین اجتماعی و درمان تکمیلی به صورت غیرحضوری و از طریق پیام رسان صندوق هنر انجام می شود. بیش از ۷۰ درصد متقاضیان ثبت نام بیمه تکمیلی از طریق این اپلیکیشن اقدام به ثبت نام کردند.
وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین خدمات صندوق بیمه تأمین اجتماعی است. در گذشته مسیر معرفی افراد به سازمان تأمین اجتماعی طولانی بود. طی مذاکره با سازمان تأمین اجتماعی، تلاش کردیم روند معرفی افراد تسریع شود و از طریق اپ صندوق نیز ثبت نام متقاضیان را تسهیل کردیم و افراد از طریق پیام رسان، درخواست خود را  می توانند به طور مستقیم ثبت کنند و دیگر نیاز به مراجعه به معاونت ها، صنوف تخصصی و یا ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها نیست.
 پوراحمدی ارتقای سطح تعامل میان مدیران، کارشناسان ستادی و نمایندگان صندوق را یکی از سیاست های راهبردی صندوق نام برد و افزود: بحث آموزش و آشنایی نمایندگان با نحوه ی ارائه خدمات یکی از اهداف برگزاری این گردهمایی است. در این نشست کارگاه های آموزشی در حوزه تسهیلات و خدمات بیمه تکمیلی برگزار می شود تا نمایندگان صندوق در سراسر کشور از آخرین برنامه ها و روند ارائه خدمات صندوق آشنا شوند.
مسلم کریمی معاون اعضا، عقیل گودرزی معاون توسعه مدیریت و منابع از دیگر سخنرانان این جلسه بودند که به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ گفتند.
در ادامه این نشست کارگاه های آموزشی با موضوع تسهیلات بانکی و بیمه تکمیلی برگزار شد.
همچنین نمایندگان استانی درباره دغدغه‌ها، مشکلات جاری و راهکارهای پیشبرد اهداف صندوق اعتباری هنر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

درباره نویسنده



نظرات کاربران



مطالب مرتبط



محصولات جدید

جستجو کنید ...

تبلیغات